Αναζήτηση στο Αρχείο Ανακοινώσεων

Η Σιβιτανίδειος στο συγχρηματοδοτούμενο έργο ΚΑ2 MaYFAir

 

Το έργο αφορά στη σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή εργαλειοθήκης και ΜΑΔΜ (μαζικό ανοικτό διαδικτυακό μάθημα)  για φορείς κινητικότητας, με στόχο την κεφαλαιοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων καθώς και την πιστοποίηση των ικανοτήτων που  αποκτώνται κατά τη διάρκεια των κινητικοτήτων.

Μαθητικές ροές που έγιναν από το 3ο ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Σχολής μέσα στο 2018 στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus

Α. Μαθησιακή Κινητικότητα μαθητών σε επιχειρήσεις σε χώρες της Ε.Ε.

1η ροή ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ  Συμμετέχοντες:(15 )μαθητές του 3ου ΕΠΑΛ της ΣΔΣΤΕ οι οποίοι προέρχονται από τους τομείς Εφαρμοσμένων Τεχνών & Μηχανολόγων των ειδικοτήτων γραφικών τεχνών, σχεδιαστών εσωτερικού χώρου, επιπλοποιίας και μηχανολογικών κατασκευών & δύο (2) συνοδοί εκπαιδευτικοί. Οι μαθητές αρχικά παρακολoύθησαν για 1 εβδομάδα εργαστηριακά μαθήματα τύπου workshops & στη συνέχεια τοποθετήθηκαν σε επιχειρήσεις, για 2 εβδομάδες σε θέσεις εργασίας σχετικές με το αντικείμενο σπουδών τους. Φορέας Υποδοχής: APLICAPROPOSTALDA - Bragamob, στη πόλη Minho, της Πορτογαλίας

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 1Η ΡΟΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΑΠΟ 20-09-2018 ΕΩΣ ΚΑΙ 12-10-2018

Η Σιβιτανίδειος & το METVET συναντούν το Αλουμίνιο

Στη συνάντηση των Κατασκευαστών του Κλάδου Αλουμινίου και Σιδήρου με θέμα «Εξωστρέφεια των Ελληνικών Επιχειρήσεων και εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας για τις μικρές επιχειρήσεις. Μάθηση, εκπαίδευση, κατάρτιση, ποιότητα και πιστοποίηση», βρέθηκε η Σιβιτανίδειος και το METVET, το Σάββατο 29/6/2019.

2η συνάντηση εταίρων του προγράμματος METVET


Στις 23 & 24 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στην Καρλσρούη της Γερμανίας, η δεύτερη συνάντηση των εταίρων του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος ERASMUS+ METVET.

Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν τα αποτελέσματα και συμπεράσματα σχετικά με τον κατάλογο των απαιτούμενων δεξιότητων που θα οδηγήσει στη δημιουργία κοινού διακρατικού επαγγελματικού περιγράμματος της ειδικότητας του αλουμινοκατασκευαστή, κοινού διακρατικού προγράμματος σπουδών (EQF 5), καθώς και κατάλληλου μηχανισμού και διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας και πιστοποίησης των αποκτηθέντων προσόντων (βάσει του ISO/IEC17024 και του ECVET).